8 Aralık 2010 Çarşamba

"suni tenefüs" evet tam olarak ihtiyacım olan

tanımadığım biri lazım, adımı bilmiyor olsun, bi isim koysun bana öyle seslensin, sahile kıyısı olan bi kentte yaşasın, soru sormasın, konuşturmasın beni, kendisi de konuşmasın çok, şarkı söylesin yada şiir okusun sesinin güzel olmasına gerek yok...

gün batmak üzereyken gelsin eve, verandada bulsun beni, saçımı öpsün, yaptığım yemekleri yesin, göğsüne yatırsın film izleyelim, göz yaşlarıma aldırmasın olağan karşılasın, uyursam üzerimi örtsün yada yatağa taşısın...

sabahları ayaklarımızı ıslatsın deniz suyu, tuz ve yosun kokusu olsun havada, biz yürüyelimmm, çılgınlar gibi susalım sahil boyu, gözlerini kısıp gülümsesin...

bir yudum nefes versin bana, hayata döneyim... sonra giderim söz, kokumu da alıp hiç olmamış gibi... söz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder