30 Aralık 2010 Perşembe

gelsene, bak avucumda bir dünya var

bazen bi şey oluyor, nasıl desem... ani bir fırtına gibi, yada elektirik kesindisi, belki şimşek gibi... "sen" geliyorsun birden aklıma, kulağımda çınlıyor, burnumda tütüyorsun, her yer - her şey "sen" oluyor... nereye dönsem nereye baksam "sen"... çıldırıyorum neden yoksun...

pencerenin ardından gülümsüyorsun, peşinden geliyorum yollar boyu... her sokak lambası seni aydınlatıyor... rüzgarını takip ediyorum, şehir "sen" olmuş, "sen" yoksun!


"nasıl olur" diyorum "nasıl olur..."


beynimde bir şey kemiriyor... sesin yok, yüzün yok, sıcaklığın yok... ama "sen" diye bir şey var... özlediğim bi şey var... yaramı sarmış ellerin, gülümsemiş dudakların, sevgiyle bakmış gözlerin var... hayal olamazsın bu kadar güzeline hayal gücü yetmez...


bi kapı var biliyorum sana açılan... bulamıyorum... kanatıyorum ellerimi, dizlerimi... tırmaklarımlarımla aralıyorum geceyi... bulamıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder