28 Ocak 2011 Cuma

ilk çeyrek

bakmayın arada hayıflandığıma güzel bi' hayat yaşadım...

köpeğimin yavrularını kucakladım, gözleri açılmadan henüz annesini kaybeden bi' kediyi ellerimle besleyip yaşattım, hatta inanmazsınız balığım ben üzülmeyeyim diye üç gün direndi ölüme.

güller yetiştirdim, dut ağacına tırmandım, yelkenliyle açıldım rüzgar içimden geçti, o kadar saydamdım.

bebekler doğdu elime, içime çektim kokularını... doğuma giden bir annenin gözyaşlarının tuzu var halla ellerimde.

inandıklarımın peşinden giderken buldum kendimi hep, kaybettiğim yollarda buldum aramaya cesaret edemediklerimi.

azgın suların üzerinden atladım, bisiklet sürerken kollarımı açtım dünyayı  kucakladım, dizlerim de yara izleri var hala, düştüm.

yağmurda donuma kadar ıslandım.

 "seviyorum ulan orospu çocuğu" diye haykırdım.

berbat sesimle avaz avaz şarkı söyledim.

hiç tanımadığım insanlara gülümsedim.

ve sevdim, sevebildiğimce, hiç esirgemedim sevgimi, bonkörce savurdum.

ne zaman ihtiyaç duyulsam olmam gereken yerdeydim. acil durumlarda kırıldım!

1 yorum: